Petitii |
|
DATELE DE CONTACT PENTRU OBTINEREA INFORMATIILOR LEGATE DE STADIUL SOLUTIONARII PETITIILOR: Prezenta procedura este aplicabila petitiilor depuse de catre orice persoana fizica sau juridica care are calitatea de asigurat, beneficiar, contractant sau persoana pagubita asa cum sunt definite de legislatia in vigoare, referitor la activitatea societatii TRIS AGENT DE ASIGURARE SRL. I. Dispozitii Generale Potrivit prevederilor legale, orice persoana fizica sau juridica, daca se considera vatamata in drepturile sale: Petitia se formuleaza in scris si va cuprinde urmatoarele: Petitia va fi semnata de petent sau de reprezentantul legal al acestuia; in cazul persoanelor juridice, trebuie sa poarte si stampila. Dovada calitatii de reprezentant al petentului, persoana fizica sau juridica, se face prin imputernicire avocatiala in cazul avocatilor, sau prin procura autentificata notarial, in cazul altor persoane. In sustinerea petitiei formulate, petentul poate depune acte care nu au fost avute in vedere initial. Petitia nu poate avea ca obiect alte pretentii decat cele stabilite conform prevederilor legale, conditiilor generale contractuale, actului (actelor) de constatare semnat de petent, sau pretentii ulterioare semnarii declaratiei de renuntare la alte pretentii. Desi nu putem impune ce trebuie sa cuprinda petitiile, suntem obligati sa raspundem, chiar daca acestea nu respecta cerintele prevazute pentru petitii. II. Etapele solutionarii petitiilor 1. Petitia poate fi transmisa: a) prin e-mail transmis la adresa office@trisasigurari.ro Atentie! Nu se primesc reclamatii prin telefon. Petitiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului (nume, prenume, adresa, date contact) nu se iau in considerare. 2. Petitiile primite vor fi inregistrate in registrul unic de petitii al TRIS AGENT DE ASIGURARE SRL de catre persoana desemnata in acest sens. 3. Colectivul de analiza si solutionare a petitiilor va dispune masuri de cercetare, analiza detailata si rezolvare rapida si temeinica a tuturor aspectelor sesizate de petenti, cu respectarea stricta a prevederilor legale, si va elabora raspunsul final catre petent, pe care il va transmite spre aprobare conducerii executive a TRIS AGENT DE ASIGURARE SRL. 4. Dupa obtinerea aprobarii de la conducerea executiva a brokerului, colectivul de analiza si solutionare a petitiilor va transmite raspunsul catre petent in termenul legal de maximum 30 de zile de la inregistrare. 5. Raspunsul se comunica prin posta/e-mail/fax, functie de calea de comunicare folosita de petent. |